Kundeservice

Kundeservice

Kanskje finner du svar på spørsmålet ditt i ofte stilte spørsmål. Du kan også kontakte oss direkte på kundeservice@labpharma.no for spørsmål.

1. Hvordan betaler jeg for varene?

Du behøver ikke betale på forskudd, faktura sendes sammen med din forsendelse og du har 14 dagers betalingsfrist. Legg merke til at vi aldri ber om sensitiv informasjon som konto- eller kredittinformasjon ettersom vi benytter oss av faktura. Betalingsfristen er spesifisert på fakturaen. Ved forsinket betaling er vi forpliktet til å informere om at de til enhver tid gjeldende gebyr vil bli tillagt eventuelle purringer/betalingsvarsler. Vi leverer kun til adresser i Norge.

2. Hvor kan jeg kjøpe produktene deres?

Alle de produkter vi markedsfører selges på våre nettsider. Slik slipper du fordyrende mellomledd.

3. Hvordan fungerer abonnement?

Lab Pharma AS spesialiserer seg på forsyninger av kosttilskudd. Vi vet hvor viktig det er å få levert kosttilskudd gjevnt og trutt. Alle de kosttilskudd vi selger er verdifulle, spesielt, over tid. Derfor opprettes det automatisk et leveringsforløp når du bestiller ett eller flere av våre kosttilskudd. Du får levert din første forsyning sammen med et garantikort. Du har 30 dagers åpent kjøp og ingen binding.

Hver måned eller, i noen tilfeller, annenhver måned vil du få tilsendt ny forsyning av det kosttilskuddet du abonnerer på. Som regel sender vi ut din forsyning i god tid (10-12 dager) før du er tom.

Det er ingen binding på abonnementet, slik at du kan gå inn å administrere abonnementet ditt selv når du måtte ønske. Vær oppmerksom på at, siden vi pakker og sender 10-12 dager før du er tom for ditt tilskudd, har vi satt en endringsfrist slik at vi rekker å kansellere utsendelse av ny forsyning. Pass derfor på å endre ditt abonnementet innen fristene for endring.

4. Jeg har oppnådd ønsket resultat og vil avslutte abonnementet mitt. Hvordan gjør jeg det?

Visste du at du ikke trenger å avslutte abonnementet, og at du kan pause abonnementet ditt? Du kan velge en ny leveringsdato som passer for deg på nettsiden.

Du finner detaljene for å administrere abonnementet ditt på en av fakturaene du har mottatt. Se etter vår logo øverst til høyre. Om du har faktura for hånden kan du avslutte abonnementet ditt i skjemaet for utmelding.

5. Jeg har ikke bestilt flere pakker – jeg bestilte bare for å prøve.

På www.labpharma.no kan du bindingsfritt abonnere på helsekostprodukter. Vi selger ikke enkeltordre, og du må si fra om du ikke ønsker at vi skal forsyne deg med videre forsendelser:

Enkelt – du finner det produktet du ønsker og trykker “bestill”. Du får da levert første sending i din postkasse.

Praktisk – du får tilsendt en ny boks noen dager før månedsforbruket ditt er nådd. Du trenger ikke å tenke på å bestille hver måned. Trenger du ikke mer tilskudd eller ønsker en pause gir du oss beskjed.

Trygt – du betaler ikke på forhånd og du har 30 dagers returrett på inngåelse av abonnement.

Det er enkelt å gjøre endringer – enten du skal hoppe over en forsendelse eller melde deg ut. Du kan bruke samme skjema for utmelding og endring av leveringsdato.

6. Jeg har ikke mottatt noe. Jeg venter fortsatt på pakken min. Hvor blir den av?

Sannsynligvis har du enten oppgitt feil adresse eller så kan det være en feil fra Posten Norge AS. Vi sender ut pakker daglig, og nye bestillinger innen 5-10 dager. Vi sender med B-post. Regn derfor med 5 dager postgang. Har du ikke mottatt noe i løpet av 2 uker ber vi om at du tar kontakt med oss. Vennligst oppgi din adresse for ordens skyld.

7. Kan jeg bestille for flere personer?

Selvfølgelig. Du kan benytte deg av kontaktskjemaet for å fortelle oss hvor mange personer du ønsker å bestille for.

8. Er det bindingstid ved bestilling av abonnement på kosttilskudd hos dere?

Nei, vi har ingen bindingstid. Vær oppmerksom på at vi har satt endringsfrister på abonnementene. Dette er ikke en binding, men en frist du må forholde deg til slik at vi rekker å kansellere pakking og utsendelse før oppsigelsen trer i kraft. Sier du opp etter denne fristen må du beholde og betale sist leverte vare. Vær derfor oppmerksom på dette, og kanseller abonnementet i god tid før fristen.

9. Er det en aldersgrense for å handle hos dere, og er det noen form for aldersgrense på bruk av enkelte av produktene?

Du må være 18 år eller eldre for å kunne bestille hos oss. Det er derimot ikke 18 års aldersgrense på bruken av produktene. De fleste av våre produkter egner seg for mennesker i alderen 12 år og oppover, men er du under 18 år må en foresatt bestille på dine vegne og godkjenne bruken av produktet.

10. Hvilket lovverk regulerer Lab Pharma AS?

Lab Pharma AS selger kosttilskudd. Det er ofte en misoppfatning at kosttilskudd og medikamenter (medisiner) er det samme. Kosttilskudd klassifiseres som næringsmiddel på lik linje med mat- og drikkevarer, og reguleres derfor av Lov om matproduksjon og mattrygghet mv. (matloven). Det er i så måte Mattilsynet som har i oppgave å forsikre at vi følger norske lover og forskrifter innen dette området.

Som tilbyder av kosttilskudd er vi pliktige til å etablere og følge egen internkontrollrutine. Dette innebærer at all form for salg og markedsføring av våre kosttilskudd er i henhold til norsk lovgivning.

11. Jeg finner ikke svar på spørsmålet mitt. Kan jeg komme i kontakt med dere direkte?

Vi anbefaler å lese gjennom ofte stilte spørsmål før du tar kontakt. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på kan du ta kontakt med oss her.



© 2015 Lab Pharma AS | Forretningsadresse: Sinsenveien 53 D 0585 Oslo | Postadresse: Postboks 4760 Nydalen 0421 Oslo | Orgnr: 997 105 028 | kundeservice@labpharma.no